www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from artkele. Make your own badge here.

: artkele : 2007.09.20. 16:36 : Címkék: érzet helyzet koli szkúl : 1 csepp :

formalin

a reggel iszonyú volt. meglepetés torokfájás, követelődző álomkór, intolerancia, kipufogógáz. köpni-nyelni se. erővel beleöleltem magam a napba, ez segített eljutnom az iskoláig. komoly céllal érkeztem: úgy terveztem, megírom a zéhát, amire még készültem is. valamennyit. persze késtem. a 6 perces tesztnél csak icipicivel többet. ebszolútli csúcsszuper. (majd máskor, Weber.)

aztán feküdtem a fűben, élesztgettem alulexponált szeplőimet. közben szólt a keresztény rock a városi missziós sátrakból, amik most költöztek az egyetem mellé. isten szeret engem, azt mondták. sebaj, vigasztalásul kaptam ingyen balatoncsokit.

itthon örömmel konstatáltam, hogy a tegnap délutáni teavíz kintmaradt a konyhában. valaki szerencsére kikapcsolta alatta a tüzet. rendesek ezek a kollégisták.

köpök-nyelek. citromsavat, formalint.
jól leszek, sállálálálá.

A bejegyzés trackback címe:

https://artkele.blog.hu/api/trackback/id/tr18171549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Animus 2007.09.20. 17:11:02

A Holdba ölelted magad, de tudom az nemkívánt képzavar lett volna.. Ráserántok. First-Aid-Hug! =]
süti beállítások módosítása