www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from artkele. Make your own badge here.

: artkele : 2007.11.08. 02:27 : Címkék: történt bp. : folyj bele! :

ingyenélet

a délutáni esőben, miközben épp fotótémát hajkurásztam a Teréz körúton, leszólított a piackutatás. pontosabban egy tejtermékekkel kapcsolatos felmérés. kedvesen, kicsit sunyimód közelített. kérdezte, lenne-e tizenöt percem (na, persze, 15!). cserébe kapnék öt darab ingyenes tejterméket (és combviszketést a bután feltett kérdőves kérdésektől!). persze, mondtam. ingyenélet forevör.
fél óráig tartott. kóstoltam új danone terméket, összeraktam a képzeletbeli  bevásárlókosaramat, osztályoztam a cég dizájnját, közöltem, hogy rettenet a citromos joghurtjuk. ezenfelül megtudtam, hogy a kérdezőbiztos hölgy lánya a tátkra jár. már meg sem lepődöm.
vágül a kezembe nyomták a tejfölt (dejó, h vse reggel hozott nekem...), három gyümölcsjoghurtot, illetve egy natúrt tartalmazó csomagot. csudijó (:

az Oktogonon szerencsekexet kaptam.

a Kosztolányin meg náthát.

höhö.

A bejegyzés trackback címe:

https://artkele.blog.hu/api/trackback/id/tr69221966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása