www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from artkele. Make your own badge here.

: artkele : 2007.12.01. 20:25 : Címkék: történt bp. : 3 csepp :

narancsos lány

pár napja mindenhol narancsillat terjeng. már úgy voltam vele, mint terhes nő a savanyú uborkával. úgyhogy fogtam magam, és.

épp nagy boldogan tisztogattam akciós narancsomat az Oktogon egyik kukájába, amikor feltűnően megbámult, majd barátságosan rámmosolygott a mellettem várakozó ötvenes férfi. valószínűleg visszamosolyogtam.

néhány perccel később elnézést kért a látványos szemhasználatért, mondván, csak arra gondolt, milyen nagyszerű, hogy narancsot eszem, és szívesen megkívánna, ööö, jaj... bocsánat, megkínálna egy újabb naranccsal. hogy több is legyen nekem. mert a narancs, az finom. de már látja, tele a szatyrom narancsok halmaival, úgyhogy elnézést, tényleg elnézést...

ezúttal szinte biztosan rámosolyogtam. aztán megjött a villamos. felszálltam, s kicsit úgy éreztem magam, mintha Jostein Gaarder narancsos lánya lennék.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://artkele.blog.hu/api/trackback/id/tr46249156

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Appelsinpiken 2012.10.20. 13:39:55

Belegondoltam, hogy az utóbbi pár évben legalább háromszor szinte szóról szóra megismétlődött ugyanaz a rejtélyes, elgondolkodtató forgatókönyv:Levelezésbe kezdek egy (jellemzően fiatal, bájos és egyedülálló...) lánnyal. A levelek egyre hosszabbak lesz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztián 2007.12.02. 08:05:55

November vége. Hideg, szeles napok. Narancsillatú nimfácska álldogál és narancsot bont. A sűrű embertömegből egy középkor férfi alakja körvonalazódik. Mosolyog. Valószínűleg a gyümölcs illata miatt...

Ha a főhős gyűjtögető életmódott folytatott volna a narancsok terén (és elfogad mégegyet), valamint nem lett volna villamos a képben, a történet akár folytatódhatott vona úgy, ahogy azt korábban Vladmir Nabokov is megírta.
(hu.wikipedia.org/wiki/Lolita)
De nem. A főhős nem eccerű narancsoslány...

boros oszkár 2007.12.02. 09:56:53

A naracsot kínáló ürge szimplán ki akart kezdeni veled. Jó duma: felajánl egy narancsot...

artkele · http://artkele.blog.hu/ 2007.12.12. 21:02:26

hogy ki akart-e kezdeni, vagy sem: lényegtelen. a fontos, hogy aranyosan csinálta.
a narancsos lány meg éppen attól érdekes, hogy folyton eltűnik, hogy idegen marad.
süti beállítások módosítása