www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from artkele. Make your own badge here.

: artkele : 2008.06.07. 22:13 : Címkék: mozgó érzet történt : 3 csepp :

10 nap máshol

megszagoltam európát. végre. német arcok, takaros fachwerk házak, párizsi őrület, kosz és elegancia, biciklin szállított baguettek, autópályák, pirieneusok éjszaka, spanyol csodák, atlanti szelek, óceánillat, hidak, portó száradó ruhái, eső barcelonában, mediterrán kavalkád, higgadt olasz alpok, szerbantali hangulatok az utcák sarkain, magaslatok, ahol szívesen lennék öngyilkos is.

10 nap, 7 ország, 6600 km, 95 autóban töltött óra.

nevettem, sírtam, meguntam a májkrémet, leégett az orrom, 170 emailem jött, tehetetlen vagyok egész nap. anómia.

a lenti dalt szinte az összes ország rádiójában hallottuk, megszerettem, mielőtt meguntam volna.


(yael naim: new soul)

hosszabb beszámoló folyamatosan, képek nemsokára.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://artkele.blog.hu/api/trackback/id/tr35508880

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: visit the following website page 2017.09.25. 12:11:31

Kódolatlan nap 3. GD: Linképítés és Web2.0 - A Bölcsész Vállalkozik

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b_borisz · http://szivarfa.freeblog.hu 2008.06.09. 22:12:36

bdk-n már vagy, legyél itt is minél többet, minél gyorsabban! :)
szeretnék kicsit irigykedni!;D

Sipi · http://edge222.spaces.live.com 2008.06.11. 11:46:25

azok a rééégi jó portugálok:)
süti beállítások módosítása