www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from artkele. Make your own badge here.

: artkele : 2007.12.28. 21:33 : Címkék: helyzet mitművel szkúl : folyj bele! :

punny

kiégve a pesti pörgésben anyu biztonságot adó főztjére, sok alvásra és egy buborékfújógépre vágytam csak. utóbbit leszámítva mindet megkaptam, több mint egy hete teljes erőbedobással élek a téli szünet áldásaival, vagyis maximálisan elhanyagolom a vizsgaidőszak mostanság érvényes fogalmát. kissé belémült a december, én meg a párnára a billentyűzet elé. net, film, tea. alszom, játszom, gyöngyöt fűzök, rajzolok. és kábé csak a mozilla időjárásjelentéséből értesülök arról, hány fok van odakint (-5). a szempillámat időnként kifestem a látszat kedvéért, de ha szőkíteném a hajam, most tuti lenőtt volna. ha pedig programozó lennék, borostám is lenne biztosan. ejh.

jól esett/esik ez az igénytelen punnyadás, de kezd szorítani az idő, előttem a szakirodalomolvasás-beadandóírás-jegyzetátnézés. szóval come on, csönge! (talán komolyabban veszem, ha ideírom.)

csak azt nem értem, a facebookon miért nincs társadalmi struktúrás, esetleg max weberes eplikésön...

A bejegyzés trackback címe:

https://artkele.blog.hu/api/trackback/id/tr84277707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása