www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from artkele. Make your own badge here.

: artkele : 2007.08.17. 00:12 : Címkék: történt mitgondol : 5 csepp :

csak az kiabál, aki fél?

valószínűleg öregszem. a Völgy, a tíz napos földönalvás (bár nem vittem túlzásba) és a hátizsákom erősen megpróbáltatták a túloldalamat. ezért úgy döntöttünk hát- és derékfájásommal, hogy elviszem őket masszőrhöz a helyi gyógyközpontba, ahová iskolás koromban huzamosabb ideig jártam gyógytornára és masszázsra. az ott dolgozók közül páran még mindig emlékeztek rám, a kártocskám is előkerült, Katerina Mihajlivna pedig rögtön megvizsgált, konstatálva, hogy borzalmasabb a hátam, mint annakidején - legalábbis ezt vettem ki az arckifejezéséből, illetve a titokzatos orvosi szakszavakból, amik oroszul még ijesztően is hatottak. azóta minden nap meggyúrja a hátamat, majd rámpakol valami eletroizét, ami bizserget, lüktet, nyomkod vagy passzíroz. és mint kiderült, éget is.

gyógytornázni is járhatok megint Mária Fjodorovnához, aki továbbra is következetesen Csillának hív, hiába javítom. (olyan, mint a téós néni, aki meg a "jó napot, Cene" formulához ragaszkodik veszettül.) a torna korán van, fárasztó, a tornaruhát nem szeretem, ráadásul kicsit nyomasztó a légköre az egésznek. furcsa nő ugyanis ez a Fjodorovna. látszik rajta, hogy jót akar, mégis goromba velünk. időnként az egzecíroztatás hevében felemeli a hangját, kiabál és így parancsolgat. az első mostani alkalommal nagyon meglepett a hangereje és az indulatossága, felzaklatott, hogy kiabált velem. úgy éreztem, ehhez semmi-semmi joga.

azt hiszem, régen természetesnek tűnt az ilyesmi, a suliban is nap mint nap találkoztam hasonló viselkedéssel, nyilván úgy gondoltam, a tanárság velejárója. pedig nem kéne így lennie. két év egyetem után egyenesen felháborít, ha valaki ilyesféleképp visszaél a tekintélyével. ha egyáltalán tekintély az, hogy idősebb nálam, és ért valamihez, amihez én nem.

taszít ez a tekintélyelvűség, s ijesztő, hogy régen fel sem tűnt...

A bejegyzés trackback címe:

https://artkele.blog.hu/api/trackback/id/tr11142009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztián 2007.08.17. 21:14:23

sajnos nagyon hosszú ideig kellett toleranciát mutatni Fjodorovna elvtársnő iránt, hogy ennyire megszokja ezt a lekezelő stílust. ez egyáltalán nincs rendjén és eltűrni főleg nem kell. itt-ott előbukkannak ilyen típusú emberek, hogy kedvünk legyen ahhoz, hogy hasbaszúrjuk magunkat. nem fogjuk!

Dr. Kerekes-Nagy Gáspár 2007.08.20. 02:17:23

Elsőre teljes név, amúgy Brutuska néven szoktam.

Stockholm szindróma. De én is leszoktam már.

a pitypangokra rá · http://nemtom.freeblog.hu 2007.08.20. 19:34:37

kezeletlen offtopic komment (:
jó lenne már együtt lenni.
ölel.
el.

sipi · http://edge222.spaces.msn.com 2007.09.01. 19:22:41

rendszerek rendszerek
idegrendszerek
autokratikus rendszerek
olykor összeférhetetlenek

így vagyok a számítógépemmel
itten parancsolgatok neki,
de nem teszi azt amit kellene
és ezzel az idegeimre megy...

Balu · http://www.balulap.hu 2007.09.19. 06:38:44

"A számítógépek nem szándékaink, hanem utasításaink szerint járnak el." /Informatikus bölcsesség/
süti beállítások módosítása